torsdag 14 juni 2012

Vilodag och ny utrustning

Äntligen var det dags för en vilodag vilket var i allra högsta grad nödvändigt.
Kroppen känns sliten, jag har sjuk träningsvärk i rumpan efter gårdagens cykel och jag är vansinnigt stel i nacken efter den nya cykelställningen.
Men lite gött ändå att man känner att det blivit en del träning.

Äntligen fick jag min leverans ifrån Start fitness. Det blev en del strul med leveransen den här gången och det tog betydligt mycket längre tid än brukligt, men den som väntar på något gott...


Det blev en ny cykeldräkt, 2 par tävlingsbyxor och ett par OW-simbrillor.
2XU byxorna ser vansinnigt snabba ut, men lite orolig är jag för den extremt tunna cykelbyxan. Hoppas det funkar bra. cykeldräkten ser väldigt stabil ut och kan säkert vara skön under långpassen och simbrillorna var otroligt mjuka och sköna. Jag får testa dem i poolen imorgon. Det ska bli kul att testa dem ute sen och se om det blir enklare att navigera med solglas och större linser.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar