torsdag 21 juni 2012

Slöjogg x2

Jag körde ett kort pass med TPF idag. De hade fysprov och eftersom jag hade löpardag så var jag bara med på saker som rörde överkroppen.
Vi körde 2min test som vanligt och jag gjorde 52 armhävningar, 62 situps och jag klarade 2:15 i planka. Plankan var jävligt dålig. Måste träna mer på plankan.

Efter TPF hade jag tänkt slå nytt rekord på Skatåsmilen, men ryggen ville annat. Jag misstänker att jag hade pump i ryggen efter styrketesterna så det låste sig lite. Men de första 4km gick bra.

Efter jobbet åkte jag upp till Skatås igen och sprang med Christian. Vi sprang några km på åttan, sen vek vi av in på milen och på slutet sprang vi åttan igen. Jag sprang en lite längre intervall på drygt 1,5km i 5min/km fart vilket kändes helt ok. Ryggen började dock kännas av igen. Surt!

Imorgon blir det cykel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar