tisdag 12 juni 2012

Klubbsim






Då var det dags för mitt första klubbsim i Sisjön.
Jag missuppfattade var det var så jag simmade runt lite själv först innan jag såg 12st starka TriVästare komma mot mig som jag kunde hänga på.
Vi körde lite distanssim och lite trängselsim. Trängseln känns helt ok för mig. Kanske är det min bakgrund som kampsportare som gör att jag inte störs så mycket av folk som försöker sparka och slå mig.

Simningen med våtdräkt tycker jag känns jäkligt bra och jag gillar verkligen att simma ute. Mitt största problem med simningen för tillfället är navigeringen.
När jag struntade i navigeringen idag och tog rygg på folk ur elitgruppen så kunde jag hänga på ganska länge så farten har jag definitivt.
Förhoppningsvis blir det lite enklare när jag får mina nya simglasögon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar