tisdag 26 juni 2012

Nya prylar igen

Som medlem i Triathlon Väst har man möjlighet att till ett mycket förmånligt pris köpa utrustning av bland annat Newline

Innan jag började träna med Triathlon Väst så hade jag aldrig ens provat något plagg ifrån Newline, men när vi fick möjlighet att prova klubbkläderna så blev jag såld direkt.
Framförallt tyckte jag de var väldigt snygga och sen kändes det lite speciellt för mig med min bakgrund som tjockis att ha bära kläder med ordet "Triathlon" på.

Idag fick jag det senast beställda plagget på posten av grymma Lotta.
En cykeltröja:

Förhoppningsvis är det framförallt den här sidan som folk kommer att se...


Bortsett från att kläderna är sjukt snygga så är funktionen helt underbar.
Jag är otroligt nöjd med passform, funktion och kvalité med alla Newlines produkter.

Favoriten just nu är definitivt min underbart sköna tröja.

Tack Lotta för jättebra support med enkla och snabba beställningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar