onsdag 23 november 2011

Warrior Wednesday!

Gött och tungt dubbelpass på förmiddagen. Först 75 minuter TPF och sen 45min sim.
Passet med TPF var regisserat av Martin och det blev en massa benträning. Backintervaller med olika övningar gjorde att benen var helt förstörda efteråt.
Ärligt talat så funderade jag på att skita i simningen och åka hem, men jag bet ihop och körde 45min sim/bad i alla fall. Det blev ett avslappnat pass med fokus på teknik. Jag körde lite med paddlarna, men jag var för trött i armarna för att kunna köra så jag simmade vanligt och vissa teknikövningar med dolmen.
Jag tyckte jag hade ganska bra vattenläge idag, men det var ingen vidare fart. Vändningarna gick ganska bra idag och jag simmade ganska avslappnade 50:or på under minuten.

Belöningen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar