tisdag 8 november 2011

Sjukt starkt!!

Vilket gött pass det blev ikväll och det är så gött att kroppen svara så bra. 3st 12h nattpass, Finalloppet, ett tungt simpass imorse, 4h sömn och sen kan jag åka ner till gymmet och kötta på ett tungt crosspass med 75min spinning och 7km löpning. Sjukt starkt!

Spinningen kändes bra och ganska lätt trots att jag körde på ganska hårt. Instruktören pratade lite väl mycket och flåsade definitivt lite för mycket, men det var ett helt ok pass i alla fall.
Jag hoppade över stretchingen och stack direkt ner till löpbandet. Löpbandet var väldigt skönt att springa på och jag började med 10km/h första km för att sedan öka farten för varje km. 6:15, 5:53, 5:50, 5:44, 5:34, 5:27, 4:50. Jag är väldigt nöjd med tempoökningen på slutet. Gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar