måndag 21 november 2011

Start på Hellweek!

Efter ett nattpass så började jag veckan med ett skönt simpass, men eftersom jag hade glömt hälften av min mat hemma så fick jag dessvärre börja veckan på McD...
Breakfast for champions?
Antagligen inte, men med tanke på att jag hade ätit 2st tomater och ett halft salladshuvud sen klockan 01 så kände jag att jag behövde något i magen innan passet.

Jag körde 200m insim och sen gick jag loss på 10x50m x2 med 90 sekunders start.
De första 5st kände snabba och avslappnade med tider på ca: 1min, men de sista var såklart ganska tunga. Det andra settet fick jag kämpa ganska mycket med och de sista 2 intervallerna gick på 1:25 så det sved lite.
Generellt så kändes det dock bra.
Jag avslutade med 200m teknik och nedsimm. Det blev kille-kill, skovel, benspark och DPS (16)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar