tisdag 22 november 2011

Leverans!

Jag fick ett paket från en skobutik som jag hittade på nätet härom dagen. Grand Shoes heter den och det verkar vara en väldigt bra affär. Professionell personal, bra sortiment, snabb leverans och framförallt stora storlekar.
Jag kommer definitivt att köpa skor därifrån igen.
Hoppas de kan leta fram ett par lite lättare tävlingsskor för nästa säsong.

Det blev ett par lätta kängor som jag hade tänkt använda till Army fitness i vinter, men frågan är om jag inte kommer att kunna jogga i dem om det blir kallt och snö i vinter. De kändes väldigt lätta och smidiga i alla fall.





Det blev ett par fantastiskt mjuka och sköna inneskor också. Lite gubbvarning kanske? Bryr jag mig? Nej.
Jäkligt sköna var de i alla fall.

1 kommentar:

  1. Haha, du är ju för skön, gubbvarning
    Om det är gubbvarning med de sköna skorna ligger jag risigt till med mina goa tofflor...

    http://triathlon-fraggeln.blogspot.com/

    SvaraRadera