torsdag 24 november 2011

En bra dag.

Jag började dagen med att simma ett ganska hårt intervallpass. Det blev kanske inte så långt, men jag prioriterade hastighet i de korta intervallerna.
Det blev 50m i maxfart, 30 sekunders vila, lugna 100m, 1min vila = 1st intervall. Jag körde 5st intervaller och jag lyckades med att simma under minuten på alla snabbintervallerna. Gött. Kroppen kändes såklart lite sliten, men det är inte så konstigt dag 4 in i hellweek. Det var veckans sjunde träningspass trots allt.

Det blev en bra sömn idag på 7,5h, jag vägde in på det nya rekordet 121,3kg, jag fick reda på att hemvärnspengarna kommer imorgon och i natt kör jag månadens sista arbetspass. Fan vad gött!

Detta firas med 1hg naturgodis och 0,5l sötningsmedel med colasmak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar