torsdag 31 maj 2012

Sista passen innan maran och celebert besök.

Jag körde ett gött pass på Valhalla innan frukost idag. Tekniken känns jäkligt bra nu, men dessvärre har jag inte fart i min simning längre. Illa. Jag ska kolla med Oscar nästa vecka vad jag gör för fel.

Efter simningen så började min kolhydratladdning. Riktigt gött med en massa köttfärssås och spaghetti.

Sen var det dags för sista löpningen. Jag körde ett kort pass på Vallhamra för att hitta mitt marathontempo. 6:10 per km är målet och när jag sprang i det tempot så gick det så långsamt att jag nästan blev uttråkad. Perfekt.

På kvällen kom Oscar hem till mig för att gå igenom mitt träningsupplägg. Det blir en massa jobb, men också en massa resultat. Det ska bli grymt kul att köra igång i alla fall. Jäklar vad det ska tränas!!
Jag kommer även att få ett nytt tempostyre vilket förhoppningsvis kommer att göra mig vindsnabb.
Spännande.

Oscar in action

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar