fredag 4 maj 2012

ManglarMalin och slösim

Grymma manglarMalin tog sig an min konstiga rygg idag med några timmars varsel bara. Sjukt bra.
Även sjukt snäll och trevlig, men när man ligger där på massagebänken så är hon skoningslös. Satan i helvete vad ont det gjorde idag, men det var ju välbehövligt.
Ni som behöver en riktigt bra massage kontaktar Malin via hennes hemsida.

Efter massagen så åkte jag ner till Valhalla för att köra ett litet avslappnat distanspass inför morgondagens träningstävling. Jag körde lugna 700m med tempoökning på den sista hundringen vilket kändes bra. Sista hundringen gick på 2:05 vilket är helt ok.
Efter simmet satt jag en stund i bastun och slappade. Gött.

Imorgon är det dags för träningstävling med Triathlon Väst. Ska bli jäkligt kul. Lite kul att många av Göteborgarna cyklar ner till Fjärås. Det hade jag inte förväntat mig, men det blir en bra träningsdag i alla fall. Hoppas jag orkar hänga på tempot bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar