torsdag 10 maj 2012

Möte med Oscar och testspinning

Idag hade jag ett frukostmöte med Oscar angående min stagnation gällande resultat och vikt.
Slutsatsen är såklart att jag behöver hjälp med kost och träningsupplägg såklart vilket jag kommer att få genom Kostvetarna och Oscar. Det kommer såklart att bli ett jäkla jobb, men det ska bli kul att kötta på och se hur långt jag kan komma.
Målet kommer att bli att väga -110 till Tjörn och att klara Tjörn på sub 5:30. Det kommer bli jäkligt tufft, men jag ska satsa i 3 månader och ge järnet!
KÖTTA!!!!

Jag åkte ner till gymmet och testade lite spinninglåtar mellan tvättarna idag. Det var kul att sitta i förarsätet, men lite svårt med musiken var det allt. Mycket av den musiken jag hade med mig var lite för snabb. Bara att leta vidare.

1 kommentar:

  1. Vet såklart inte hur det är på ditt ställe men det brukar ju finnas en knapp på själva spelaren i salen där man kan ändra BPM. Antar egentligen att du redan har kollat det :)

    SvaraRadera