onsdag 9 maj 2012

Katastrofjogg, misshandel och tortyrredskap.

Jag började dagen idag med att åka upp till Skatås och springa åttan i ösregnet tillsammans med Jessica.
Kul med sällskap, men tyvärr pajade ryggen igen. Tanken var att köra en kilometer i tävlingsfart efter 5 lugna km, men efter 400m fick jag återgå till lugna farten och sen gjorde det ont resten av rundan.

Efter löpningen åkte jag ner till naprapaten. Jag blev rekommenderad av Oscar och det märktes direkt att han visste vad han pratade om. Det blev en väldigt omild behandling i alla fall, men det kändes helt ok efteråt. Jag blev hänvisad till att köpa en skumrulle som jag ska rulla på minst 4ggr per dag och den är helt fruktansvärd. Jäklar vad ont rullandet gör, men det märks direkt att den gör nytta. Det knakar i ryggen hela tiden och det känns som att ryggen blir rakare hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar