måndag 28 maj 2012

Summering vecka 21

Jäklar vilken bra vecka det blev. Högmotiverad efter att ha påbörjat kost och aktivitetsregistreringen så köttade jag helt enkelt på rejält. GÖTT!

Total träningstid: 11h 30min
Antal pass: 9st
Simmad distans: 4km
Löpt distans: 23,9km
Cyklad distans: 87,75km

När jag räknade ut summeringarna så tänkte jag på att nästa höst ska jag springa nästan dubbelt så långt, simma lika långt och cykla nästan 10mil längre på en dag än vad jag gjort på hela den här veckan... Ha ha. Helt sjukt! Fy fan vad jag får träna. Spännande.

Bra med veckan är att jag känner glädje i cyklingen, jag klarade simma 2km i sträck, jag är klar med kost/aktivitetsregistreringen och jag har börjar få bra mängd i träningen igen. Kroppen svarar bra. Jag har tappat några kilo och jag känner mig fruktansvärt motiverad.

Nästkommande vecka kommer jag äntligen få min våtdräkt, jag kommer besöka naprapatRichard och jag kommer springa Stockholm Maraton på (förhoppningsvis) under 4:30.
Nu är det bara att köra!!!

1 kommentar: