onsdag 23 maj 2012

Inställt långpass, slöjogg och TRX

Planen var att köra ett långpass löpning nu på eftermiddagen, men benen var fullständigt mosade så jag valde att ställa in och köra ett återhämtningspass istället.
Jag gick fram till stora Torp och joggade sedan upp till Delsjön. Doppade fötterna i vattnet vid kanotklubben och sedan joggade jag vidare till Solvikingarnas styrkestation där jag körde lite TRX innan jag joggade hem.
Totalt blev det 8,5km slöjogg och lite styrkeövningar. Helt ok.
Vansinnigt varmt var det, men jäkligt skönt.

Bäst med dagen var dock att jag fick ett jäkligt roligt besked av en kompis som ska ge sig på en rejäl utmaning nästa helg. Det ska bli spännande att följa hennes framgångar.

1 kommentar:

  1. Utmaningar is the shit! Jag tycker vi bör göra det här passet ihop med (dock inte nästa helg), lät kul och som en jäkla utmaning:
    http://lanttolife.se/2012/05/jag-hatar-dig-magnus/

    SvaraRadera