söndag 20 maj 2012

Core och kostregistrering.

Det blev en lite stressig dag idag med både besök på Clas Olsson för att köpa en ny våg samt ett snabbt corepass på gymmet. Självklart är det så att jag behöver stärka upp bålen för att klara av min träning och för att förebygga framtida ryggproblem så det är bara att köra.

Jag började min registrering hos kostvetarna igår och det ska bli grymt intressant att se vad domen blir. Lite pilligt är det, men väl värt det. Jag vägde in på 123,8 i morse och det måste ner åtminstone 10kg till Tjörn om jag ska ha en chans på 5:30.

Så här ser nya vågen ut
ett jäkla kap för 289kr. En stor rostfri skål ingick dessutom. Perfekt när man ska väga lösgodis, chips och kakor. Eller....... :p

Här har ni en lista på vad jag glufsade i mig under lördagens dygn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar