söndag 13 maj 2012

Utbildning med Life

Lite otur med planeringen, men idag var det dags för utbildning i Indoor Walking.
Benen var som telefonstolpar och det var inte enbart med glädje som jag hoppade på vespan och åkte till gymmet 09:00 i morse.
Ungefär häften av deltagarna var erfarna instruktörer och det var 18 tjejer och 3 killar så indiantjuten duggade tätt i lokalen.
Vi körde 3st fyspass varvat med teori och utbildaren Olle började med att kötta loss ett "lugnt" 45min pass så jag höll på att kräkas. Fruktansvärt tungt.
När vi var klara med första passet så fick vi reda på att vi skulle ha ett teoriblock och sedan gå på det tunga intervallpasset. Inte ok.
Efter andra passet så var det äntligen dags för en liten längre paus där man kunde gå ut i solen och slappa lite vilket var välbehövligt.
Tredje fyspasset höll vi i själva där vi fick köra en låt per deltagare. Det innebar att man fick vila lite mellan varje låt, men det innebar också att alla ville visa hur hårda de var genom att köra i ett helt sinnessjukt tempo.

Det var med mycket stumma ben som jag åkte ifrån gymmet med mitt snygga diplom efter 2,5h tung indoor walking... Nu blir det vila.

Jag bjuder på en före och efterbild...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar