tisdag 1 maj 2012

Premiär för linnet.

Åh vilket gött väder det var idag. 22 grader och solsken när jag begav mig upp till Skatås för att hinna med ett varv på milen innan jobbet.
Det blev lätt klädsel idag dessutom. Bara linne och korta tights. Säga vad man vill om tights på killar, men jäkligt skönt är det i alla fall.
Jag var såklart lite bekymrad över ryggen så jag bestämde mig för att ta det lugnt, men det bara flöt på i början så jag körde på helt enkelt. Ryggen gjorde sig lite påmind efter 6-7km, men det blev aldrig som förra gången som tur var. Jag kunde köra på hela rundan utan några starkare smärtor och lyckades komma in på 58:07 vilket är klart godkänt.
Jag ska försöka göra mig av med den vita tröjan som jag har under linnet så fort som möjligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar