måndag 30 april 2012

En lugn men lyckad dag

Det blev en välförtjänt slappardag idag. Hela jag var sliten efter helgens bravader och jag hade lite småskavanker här och där så jag spenderade största delen av dagen i soffan och sängen.

Bäst med dagen var definitivt min intervju på Life. Jag träffade den väldigt sympatiska Ewa och jag kände att vi omedelbart fann varann. Kul. Så dagen efter Göteborgsvarvet ska jag utbildas till Indoor Walking instruktör och så fort som möjligt ska jag bli spinninginstruktör. Jäkligt kul!

3 kommentarer:

  1. Välkommen i gänget! Är själv instruktör i IW och Functional Moves på Långedrag. Är också medlem i Tri Väst (vi har setts nångång på söndagssinmingen...) /Ulrika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ulrika! Det ska bli kul att komma igång och få förmånen att plåga lite deltagare ibland.
      Vi ses i poolen.

      Radera