tisdag 3 april 2012

Skatås

Det blev en skön jogg innan jobbet idag också. Solen sken, det var en massa folk i Skatås och löpningen gick kanon. Gött!!
Jag vet inte hur många varv jag sprungit på åttan i Skatås, men man tröttnar aldrig. Jag gillar verkligen att springa i Skatås. Man träffar alltid en massa likasinnade och det är väldigt vacker natur. Sen när löpningen fungerar så är det såklart extra fint.
De två backiga kilometerna gick på runt 5:50, men sen höll jag runt 5:30 på de övriga. Det känns otroligt skönt att kunna hålla det tempot utan att ta ut sig totalt. Det ska bli väldigt gött när vikten börjar rinna av också så jag kan skruva upp tempot ytterligare.

1 kommentar:

  1. Jääääääklarns vad långt hår du fått!!!! du är helt crazy som har den långa frillan , , , ,eller inte! Knappast långt kära du!
    och ang fredagen är inte sista ordet sagt än ;)

    SvaraRadera