söndag 1 april 2012

Summering vecka 13

Det blev en ganska hård start på veckan och avslutningen blev lugn, men jag är nöjd i alla fall. Sista veckan med lite halvdålig kosthållning för nu är det bara 5,5 vecka kvar till Göteborgsvarvet. Fan vad kul det ska bli!

Total träningstid: 10h 2min
Antal pass: 9st

Det blev inte så mycket struktur i träningen den här veckan utan mest träning för att det var kul. Spinning, ett löppass, ett lugnt simpass och lite annat brandat.
Jag provade Jump på Life som jag gillade. Kul med hopprepspass och antagligen riktigt bra för att bygga styrka till barfotalöpningen.
Det blev två stenhårda pass med TPF också vilket var gött och 2st stenhårda gympass med Katarina. Det var sjukt länge sedan jag körde gym, men jag tror definitivt det kan vara bra att köra lite tunga benpass ibland.
Nu blir det åka av gällande kosten vilket ska bli kul. Jag är ledig mycket nästa vecka och tänker springa mycket. minst 40km.

1 kommentar:

  1. Om du är riktigt riktigt snäll så kanske vi kan springa ihop på torsdag! men bara kanske! Och det blir i ditt fall ett kortpass medan det i mitt fall blir långpass!

    SvaraRadera