tisdag 17 april 2012

Vansbro Triathlon!!!!

YAYYYY!!!!!!!!!!!
Då var det klart! Startplats i Vansbro Triathlon 2012 fixad! Fan vad gött!!!
Den 7:e juli 12:05 kommer jag vara delaktig i en liknande hög med plaskande människor.

Lånade bilden från Vansbro triathlons hemsida vilket jag hoppas är ok...
Så ni som vill komma och heja på mig kan söka lite mer information från deras hemsida

Nu gäller det verkligen att vässa formen och det bästa sättet att motivera sig är helt klart att anmäla sig till ett lopp. Jag har hört så otroligt mycket gott om det här loppet och jag tror det kommer att bli en perfekt HIM debut för mig.

Nu jäklar blir det åka av!
GÖTT!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Välkommen och grattis till din startplats!

    Hälsningar

    Vansbro Triathlon

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack.
      Det ska bli jäkligt kul. Hoppas jag kan springa en mara helgen efter också...

      Radera