tisdag 17 april 2012

TPF och långspinning

Gårdagen började med ett gött pass med TPF och slutade med datorstrul därav inlägget idag.

Jag körde med min VFF på morgonpasset vilket var gött men lite halt. Vi sprang upp för Bragebacken några gånger och det gick fruktansvärt trögt. Men allt annat gick fint. Lite kallt var det såklart.

På kvällen var det dags för spinning med grymma Linnea.
Vi började med en timme på Kompassen och avslutade med 90min på Kungsgatan.
Passet på Kompassen var mer traditionellt med en massa intervaller och passet på Kungsgatan var mer likt riktig cykling. Dock var även det passet fullt med intervaller, men jäklar vilket bra pass det var. Det märktes direkt att det var en massa cyklister i salen och att även instruktören var cyklist.
Passet började med 8min lugn uppvärmning och sen gick vi loss på 3x6min... Fy fan. Avslutningen bestod i ett gäng tabataintervaller och mjölksyran bara sprutade.
GÖTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar