onsdag 25 april 2012

Ofrivillig vila.

Även om ryggen kändes ganska bra när jag vaknade för andra gången idag så tog jag det säkra före det osäkra och vilade idag.
Det var lite märkligt med sömnen idag. Jag somnade runt 23 igår och gick upp 05:15 för att känna om ryggen skulle hålla för ett pass med TPF. Men jag bedömde inte ryggen som redo och bestämde mig för att lägga mig igen och sova några timmar. 13:30 vaknade jag nästa gång.... Sjukt.

Men när jag vaknade sen på eftermiddagen så kändes ryggen helt ok i alla fall, men jag valde ändå att vila. Jag åkte runt på stan och fixade lite. Jag shoppade ett par blixtsnabba badbyxor, fick en tennisboll för lite ryggmassage och köpte lite powerbars inför helgens äventyr.

Så nu blir det bloggpaus i några dagar och nästa vecka blir det nya tag. Gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar