söndag 1 april 2012

Grym helg med grymma brudar!

Helgen spenderades i Växjö tillsammans med underbara Linda och Katarina. Det blev träning, öl, nyttig mat och onyttig mat, godis, en indian av trä, en god milskhake, vattenrutschkana, en barfotasångare från San Francisco och jävligt bra sällskap. En bra helg helt enkelt.

När jag kom ner till Växjö i fredags så diskuterade vi en kort stund huruvida vi skulle träna eller inte och några minuter senare öppnades första ölen...
Några timmar senare togs den här bilden.

Fredagen till trots så blev det faktiskt ett tungt benpass på lördagen. Det var länge sedan jag körde ett tungt benpass på gymmet, men det kändes hyfsat starkt i alla fall.
Passet avslutades med lite utfallssteg och boxjumps. Gött!
Efter benpasset så åkte vi ner till Växjö äventyrsbad och åkte vattenrutschkana och härjade runt. Skönt att vara i ett badhus och bara leka istället för att köra tunga hundrametersintervaller med paddlar. Jag var på vippen av att slå nytt världsrekord i rutschkanan, men jag fick nöja mig med att vara snabbast i gruppen... ;-)



Idag blev det återigen dags för gym. Herregud vilket tungt axel/bröstpass det blev. Jag ska nog vara glad om jag lyckas lyfta på armarna imorgon. Kul att träna med Katta igen. Det var alldeles för länge sedan. Klen var jag i alla fall...



Stort tack till värdparet för en väldans trevlig helg. Ni är bäst!

1 kommentar:

  1. Jörgen Du är bäst!!! Fan va kul vi hade!! Träningen var grym. Kommer kännas duktigt imorgon. ska erkänna att jag har sjuk träningsvärk i ben och rumpa!! Hahaha

    SvaraRadera