torsdag 29 mars 2012

Hurry up and wait

Jag stressade som en idiot för att hinna till träningen 17:00 och när jag kom in 16:55 så visade sig att passet började 17:30...
Men, men. Jag hann med 10min crosstrainer och några set klockan innan passet började.
Jag hade med mig mitt egna hopprep idag vilket var tur för alla i klassen var bra på att hoppa och instruktören var helt sjuk! Hon körde ett stenhårt pass på 30min med ungefär 1min vila på hela passet. Det brann i vaderna efter en kvart ungefär.
Direkt efteråt gick jag loss på 30min Crunch med samma instruktör förstås. Och givetvis blev det ingen vila där heller. 30min bålövningar med något kortare vila än den vi hade i hopprepspasset. Instruktören körde så klart som en galning hela passet...
När vi äntligen var klara och jag gick hem så gick instruktören och hämtade vikter för att hålla i 1h bodypump. Vilken grym instruktör!!! Coolt. Jag kommer definitivt köra för henne igen. Inspirerande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar