söndag 4 mars 2012

Summering vecka 8

Det blev en ganska ordinär vecka. Jag klarade inte 10h/vecka som jag försöker hålla, men det spelar ingen större roll tycker jag. Passen var av ganska hög kvalité, men kroppen har känts lite sliten. Massagen som jag fick i torsdags gjorde verkligen susen och den bekräftade även att kroppen var lite sliten.

Total träningstid: 9h 21min
Antal pass: 8st
Antal löppass: 2st (17,3km)
Antal simpass: 4st (7,3km)
Antal cykelpass: 1st spinningpass (90min)

Bäst med veckan var min massage, vårens intåg och löppasset med Triathlon Väst. Det kändes väldigt gött att klara ett tungt intervallpass i löpning och känna att jag hade lite klipp i benen, men löppasset idag dödade totalt den känslan. Jag får försöka skära ner på simningen och springa mer eller helt enkelt bara springa mer. Det är lite stressande att löpningen fungerar så dåligt när jag bara har 2 månader till Göteborgsvarvet.
Bra är också att jag hållit min diet skitbra och gått ner några kilo. Antagligen mest vätska, men ändå bra för mig att tappa vikt.

En annan höjdpunkt på veckan.......
Försökte få till en liten Clint Eastwoodmin, men det funkade väl sådär...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar