lördag 24 mars 2012

Ytterligare en segdag.

Igår bestämde jag mig för att vila i helgen. Kroppen kanske behöver det helt enkelt eller så är det bara något jag försöker intala mig för att motivera vilan.
Jag känner inte riktigt för att träna helt enkelt och tar en vilohelg. Nästa vecka smäller det dock! 3st pass med TPF, en helg i Växjö med starkaste Katta och ett antal hårda pass på hemmaplan! Gött.

Jag fick ett bra tips ifrån en av mina favoritbloggar när det kommer till att få starkare knän. Om ni inte läst grymma Sofies blogg så kan jag verkligen rekommendera den. Hon lägger ofta ut bra övningar och hon motiverar verkligen mig. Tack Sofie!
Följande övning har jag således börjat köra:
Redan efter att ha kört den ca: 10 ggr så märker jag en stor skillnad och känner att mina knä är lite stabilare.


Jag får passa på att posta denna ypperliga beskrivning om skåningar som jag hittade på min syrras sida.
Enjoy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar