söndag 18 mars 2012

Summering vecka 10

Det blev en lite halvkass vecka. Kroppen har känts lite sliten, jag har jobbat mycket och motivationen har inte varit på topp. Men, men. Så kan det bli ibland. Det enda som verkar fungera är simningen, men med tanke på hur mycket jag simmar så är det kanske inte helt oväntat. Jag kollade lite i min träningsdagbok i veckan och jag har kört 85 pass sen oktober på totalt 90h. Jag har hört att det krävs 10000h för att man ska bli expert på något och då krävs det några år till, men jag tycker att utvecklingskurvan är lovande i alla fall.

Totalt antal träningspass: 7st
Total träningstid: 7h 20min
Löpdistans: 20km (3 pass)
Simdistans: 8,3km (4 pass)

Bra med veckan är simningen som rullar på, jag vägde in på 121,6kg, jag hade 43 i vilopuls och jag fick min syrra till att börja köra plankan. Gött!
Löpningen går fortfarande dåligt, men det går lite bättre i alla fall. Jag måste få tillbaka glädjen i att springa så jag gör det oftare och mer avslappnat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar