söndag 22 april 2012

Summering vecka 16

Det blev en segdag idag också. Jag hade tänkt jogga, men jag var helt förstörd när jag vaknade och flyttade fram klockan 2h istället...
Först kändes det lite dåligt, men när jag tänkte efter lite på hur jag jag jobbat i veckan så är det inte så konstigt att jag är seg. En 72h arbetsvecka sliter på kroppen...

Total tränad tid: 5h 45min
Antal pass: 4st 1st TPF, 1st spinning, 1st löp och en sim.

Spontant känns det som att jag inte tränat så mycket den här veckan, men vissa av passen var väldigt hårda och jag är nöjd med min prestation ändå. Jag sprang milen för första gången i år på en för mig mycket bra tid, jag körde ett riktigt hårt spinningpass på 2,5h i måndags och jag har tappat lite i vikt. BRA!

Jag har även kommit igång bra med träningen på jobbet. Jag stretchar mycket, varje gång jag ronderar så kör jag chins, dips och statisk mage och jag kör klockan varje dag.
Det kanske inte låter som så mycket, men jag skulle gissa att det blir 15-20min träning på varje arbetspass.
Jag kommer ner djupare hela tiden i klockan och jag ökar i chins och dips varje vecka. Gött.

Imorgon ska jag köra mitt livs första indoor walkingpass. Jag tycker det känns lite mesigt, men det kanske jag får äta upp... 

1 kommentar: