söndag 8 april 2012

Summering vecka 14

Återigen en lite konstig vecka. Ryggen strulade och badhuset hade påskstängt. Det blev mycket vila i alla fall och en hel del löpning.

Total träningtid: 5h 41min
Antal träningspass: 5st
Total löpsträcka: 30,6km

Eftersom ryggen strulade så blev det inte så mycket träning i helgen som jag hade hoppats på, men det blev en bra löpvecka i alla fall. Konstigt med ryggen. Jag vet inte om jag springer annorlunda, men något händer med ryggen i alla fall. Jag tror att det beror på att jag har en bättre hållning och att jag är ovan helt enkelt. Det blir till att träna lite core och springa på helt enkelt.
Simningen måste jag också ta tag i och jag måste börja cykla. Mycket nu...

Helgen avslutades med en cigarr till den här utsikten. Det var jag värd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar