söndag 8 april 2012

Äntligen!

Med magen full med en halv burk senapssill, 4 ägg och en stor kopp kaffe och ryggen insmetad med liniment så åkte jag på vinst och förlust upp till Skatås för en jogg.
Ryggen kändes bra och jag gick ut mjukt på åttan. Efter några kilometer när jag var riktigt varm så kändes det fortfarande inget så jag bestämde mig för att köra på helt enkelt.
Första varvet gick på 44:45 och kroppen kändes helt ok så jag körde på ett varv till.
Efter 9km så började jag känna mig lite seg, men jag köttade på och förträngde vekheten.
Backarna gick jäkligt segt och jag hade 2km med tid över 6min/km vilket var lite surt, men efter backarna lyckades jag pressa upp farten igen.
Jag fick kämpa ganska hårt på slutet, men jag klarade hålla tempot hyfsat i alla fall i 90min vilket jag är jäkligt nöjd med.
Fan vad GÖTT!!!!


Dagens höjdkurva:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar