måndag 2 juli 2012

Vilodag och photosession

Åh vad kroppen var sliten idag. Sjukt. Jag sov 10h och när jag vaknade så var kroppen som ett vrak.
Alltså var det mycket välbehövligt med en vilodag.

Igår bestämde jag mig för att åka ner till Valencia med grymma starkAnnika i höst och springa marathon.
Det ska bli otroligt kul att åka ner och springa en mara utomlands och det ska verkligen bli kul att se vilken tid Annika kan göra med lite mer träning i kroppen. 138 dagar kvar! Go, Go, Go

I eftermiddags åkte vi upp till Skatås och tog en massa bilder till våra bloggar. Lite töntigt kanske, men jag tycker det är kul med bilder helt enkelt och Annika är en grym fotograf.
De som tränade på styrkestationen tyckte antagligen att vi var riktigt töntiga, men det får man bjuda på.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar