fredag 20 juli 2012

Inställt pass och Delsjösim.

Planen igår var att först köra ett pass på Life och sedan simma klubbmästerskapet på under 40min, men det blev inget alls av det.

Eftersom det var dåligt väder så ställde deltagarna på mitt utomhuspass in så det blev inställt. Skumt. Inte som TPF direkt. 20 grader varmt och lite duggregn på dagen hade knappast gjort att en enda TPF:are ens hade tänkt tanken på att ställa in träning... Ja ja

Men det inställda passet gav mig möjlighet att åka upp till Delsjön och förbereda mig inför klubbmästerskapet, men när jag kom upp dit så visade det sig att klubbmästerskapet inte är förrän nästa vecka.
Men jag fick ett bra pass i alla fall. Jag simmade runt lilla ön på 33min och jag fick ingen större bottenskräck den här gången. Skönt. Glasögonen strulade som fan vilket såklart är sjukt irriterande.


Kvällen avslutades på Christians balkong med en kopp kaffe och en god cigarr.
Nice.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar