söndag 1 juli 2012

Summering vecka 26

Distansveckan avklarad. Jag vet att det kanske inte är så taktiskt att köra en distansvecka veckan innan tävling, men jag kände att jag behövde det för självförtroendets skull.

Total träningstid: 11h 37min
Antal pass: 9st. 4sim, 2cykel, 3löp
Sim: 7,5km
Cykel: 135km
Löp: 34km
Lägsta vikt: 114,7kg

Bäst med veckan är min viktnedgång och min nya sadel. Dock har inte vikten haft så stor inverkan på min löpning som jag hade hoppats på. Det kan bero på att jag inte riktigt har förtroende för min förmåga och inte riktigt vågar hålla ett högt tempo.
Sadeln har revolutionerat min cykling. Nu kan jag köra långa pass utan smärtor så det kommer bli en helt annan cykelträning framöver.

Nästa vecka blir det lite lugnare träning med lite högre tempo för att förbereda mig för en sporthelg i Vansbro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar