torsdag 12 juli 2012

Slöfock

Idag blev det inte mycket gjort...
Jag hade tänkt cykla på förmiddagen innan min tvättid 12:00, men eftersom jag vaknade 11:55 så blev det inte så mycket av det.
Efter tvätten så var det dags att åka ner till Åby och plåga livet ur några deltagare i min outdoorklass. Kul. Jag introducerade dem för "manmaker och hard-time" vilket var en upplevelse.
Bästa kommentaren från en av deltagarna till receptionisten: "Var har ni hittat honom? Går han att lämna tillbaka" Ha ha. Kul att de tycker det är jobbigt. Det känns som de flesta varit nöjda än så länge.

Efter mitt pass hade jag tänkt köra ett kort cykelpass, men jag kände helt enkelt inte för det så jag parkerade rumpan i världens bästa soffa och kolhydratladdade istället...
På ett sätt ska det bli skönt när den här veckan är över så jag kan landa i mina vanliga rutiner igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar