söndag 22 juli 2012

Summering vecka 29

Skönt att komma in in en normal vecka igen. Min lilla tävlingsperiod är över nu på lite mer än en månad och jag kan börja köra på som vanligt igen.
Kosten var katastrof efter maran och fram tills i fredags, men nu är jag tillbaka igen vilket känns skönt.


Total träningstid: 8h 27min
Antal träningspass: 7st
3st löp: 22,7km
2st sim: 2,1km
2st cykel:  155km
Lägsta vikt: 114,0kg

Bäst med veckan är att jag kommit tillbaka i mina gamla rutiner gällande kost och träning. Bra är också min löpning som går sjukt bra för tillfället och att jag kommit igång bra med cyklingen. Jag börjar känna mig lite starkare på cykeln så det finns hopp inför en snabb cykling på Tjörn.
Kul att jag gått ner i vikt trots min dåliga kosthållning i början av veckan. Jag var rädd för att vågen skulle visa ett antal "bonuskilo" men det klarade sig. Skönt. Nu har jag ställt in siktet på 110kg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar