fredag 13 juli 2012

Race ready!

Nu känns det lite bättre. Lite seg, men ok.
Grymma Annika och Jocke hade fixat mat så jag kunde bara slappa i soffan och äta. Gött.

Resan upp gick bra, men jag fick rapporter på vägen om att mässan var katastrof och att det såldes sylt och honung etc. Jag som hade hoppats på att kunna köpa gel och känna på lite nya coola kläder, men det sket sig.
Som tur var så fixade team Stockholm även gel till mig.

Det var mycket för det tidstypiska på mässan vilket kanske kan vara lite kul om man gillar sånt.

Av någon anledning hade funktionärerna lyckats slarva bort min startlapp så jag fick en ny i startgrupp 1. Nr 2056 har jag nu som startnummer istället. Så ni som vill följa mig kan messa JM 2056 till 72700

Alla fick en näsduk som man tydligen skulle ha på huvudet imorgon. Tveksamt får jag nog säga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar