tisdag 3 juli 2012

Misärsim...

Jag blev lite försenad idag så jag missade klubbsimmet och bestämde mig för att åka upp till Delsjön och simma lite själv istället.

Glasögonen strulade som fan i början och jag fick dem inte att sluta tätt. Det blev lite tekniksim fram och tillbaka innan jag fick till det.

När glasögonen funkade så tog jag sikte på lilla ön och gav mig iväg.
Det kändes avslappnat och snabbt i början och jag fick till observationen på ett bra sätt utan att lyfta så mycket på huvudet.
Men när jag närmade mig ön så började tekniken fallera och vid rundningen av ön fick jag sjömonsternoja igen och simmade fruktansvärt otekniskt och klumpigt.
När jag hade rundat ön så gick det lite bättre, men jag var såklart ganska trött då.
Hemvägen blev lite krokig och observationerna kändes inte bra.

Det gick lite snabbare än förra gången, men jag är missnöjd ändå...


2 kommentarer:

  1. Haha sjömonsternoja...bra namn. Vet precis vad du menar :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de är jävliga. Delsjömonsterna är lömska.
      Jag tycker det är värst när man ser bottnen av någon anledning.

      Radera