onsdag 1 februari 2012

Megadäck!

Helt sjukt eller jäkligt gött? I alla fall vaknade jag 04:45 på min lediga dag, konstaterade att det var -10 ute, klädde mig i vinterkläder och fick dessutom med mig aggresiva Annika på passet. Sjukt!

Jag höll i passet idag och det blev en del traktordäck och stafetter vilket verkade uppskattat. Jag blev trött i alla fall och det verkade som att jag inte var den enda.
Det blev lite tid över på slutet vilket resulterade i att Emmy introducerade mig för situpsringen. Jag trodde hon skojade när hon sade att vi skulle köra 85st, men när vi passerade 40st så var det tydligt dels att jag är klen i magen och dels att det var minst 85st som gällde... Ouch!
Det får bli lite fason med magträningen för mig, medan somliga kanske får lägga lite tid på att träna skottkärra....

Jag ser framemot träningen med grymma TPF på fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar