söndag 5 februari 2012

Summering vecka 5

Nu äntligen känns det som att jag är tillbaka. En vecka med skön träning och bra kosthållning för första gången på länge känns det som. Gött.
Jag har inte kört några stenhårda pass än, men jag har myst på och kört lugna, sköna pass med hög kvalité. Simningen har mest blivit teknisk och löpningen har varit lugn utan några rena löppass utan bara transportlöpning.
Jag har gått med i Triathlon Väst och hoppas kunna köra några bra pass med dom snart vilket ska bli spännande.

Total träningstid: 7h 38min
Antal simpass: 4st
Total simdistans: 6,4km
Total löpdistans: 16,9km (bara transportlöpning)

Bäst med veckan är att jag är tillbaka! Kosten funkar och träningen funkar. Jag gick med i Triathlon Väst, sminingen funkar bättre och kroppen känns stark. Jag har gått upp 3kg sen i julas, men det bränner jag bort i ett nafs nu när jag är hel igen.
Nu känns det jäkligt bra och jag är motiverad och laddad.

2 kommentarer:

  1. Härligt att se dig tillbaka på banan på allvar. Välkommen till Triathlon Väst, nu är vi alltså klubbkamrater.
    2012 blir ett år att minnas, många rekord att sätta....

    www.triathlon-fraggeln.blogspot.com/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jäklar vad det ska kapas rekord i år. Det ska bli sjukt kul att se och känna kroppen förändras.

      Radera