onsdag 8 februari 2012

Vila och dessert!

Åh vad skönt med en vilodag. 5st 12h långa nattpass med träning parallellt sliter såklart på kroppen och det har varit jäkligt skönt att bara slappa i soffan idag.
Dock är suget efter träning stort vilket jag tycker är bra såklart. Jag längtar verkligen efter morgondagens pass med Oscar.

Jag provade en ny LCHF efterrätt idag. Tack bästa Martina för tipset.
100g smält, mörk choklad, vispa ner 2st äggulor, en skvätt kaffe, 2,5dl mjukt vispad grädde och in med rubbet i kylen.
Det blev en väldigt rik chokladsmak vilket var helt ok. Väldigt mäktigt så det fanns inte en chans för mig att äta upp hela även om jag antagligen försökte lite mer än jag borde...

3 kommentarer:

  1. Med tanke på att du säkert lassade upp i en jättekopp/kruka så förstår jag att du inte orkade ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha. En liten skål och en kopp kaffe bara...

      Radera