söndag 26 februari 2012

Beachvolley och cirkelträning

Det blev ganska tung träning innan jobbet idag. Först 90min beachvolley och sen ett stenhårt cirkelpass på jobbet. Fy fan! Skönt att jag är ledig 4 dagar nu.

Beachvolleyn gick sådär. Jag glänste inte direkt, men gjorde väl inte direkt bort mig heller. Jag kände definitivt av energibrist och trötthet på slutet och blev nästan lite apatisk.

Efter volleyn åkte vi ner till Max och käkade nr hamburgare för att sedan gå loss på cirkelpasset. Kroppen var jäkligt sliten, men jag kämpade på rejält och det gick sjukt bra.
Hopprep, sidokast med medicinboll, medicinbollsslam, box jump och suicide plank blev det. 1min per station, 15 sekunder vila. 1:30 vila per set och vi körde 5 set. Vi hetsade varandra bra på slutet så det blev verkligen en maximal utmattning.
GÖTT PASS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar