fredag 24 februari 2012

Skitjogg.....

Joggen idag gick åt helvete. Som alltid försökte jag hitta olika anledningar till varför och jag kom fram till att jag kände mig lite slemmig i halsen, jag sov jävligt dåligt i natt, jag åt mosbricka med räkschlabb till frukost och jag har jobbat 2st nattpass. Eller så hade jag helt enkelt en dålig dag med lite mjukt pannben. I alla fall så känner jag att jag behöver få mer tempo i löpningen. Intervaller är såklart lösningen och det får bli lite mer ordning med löpträningen. Kosten behöver också sträckas upp. På tisdag blir det åka av på alla plan.

Nu när jag har ynkat mig tillräckligt så kan jag ju skriva vad jag gjorde på passet.
Det blev min lilla asfaltrunda. 3km uppvärmning i 5:30 fart. 3x400m intervall med 200m gångvila. 1,5km nerjogg.
SKÄRPNING!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar