tisdag 28 februari 2012

Vilket pass!!!

Jag körde mitt första tisdagspass med Triathlon Väst idag och jäklar vilket pass det var.
Vi började med löpning på bana och körde först uppvärmning, löpskolning och core.
Huvudpasset bestod av 4x1600m med start var 9:de minut. Det var definitivt för snabbt för mig, men vi i långsamma gruppen höll ihop och peppade varandra så vi klarade alla fyra intervallerna.
Snittfarten var 5:10 vilket är grymt bra för mig. Gött!

Efter löpningen så var det dags för simning. Jag invigde mina nya simglasögon vilket kändes bra. De gamla blev ihjälsimmade på förra passet med Triathlon Väst så det var dags för nya.
Simningen kändes helt ok idag. Jag körde mycket ben och andning vilket fungerade bra. Benen har utvecklats väldigt bra. Kul.

2 kommentarer:

  1. Ser snabb ut, påminner dessutom om en björnbuse..
    är bara avundsjuk...

    www.triathlon-fraggeln.blogspot.com/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha. Tack!
      De kändes inte så snabba tyvärr. Skorna var dock blixtsnabba!

      Radera