onsdag 15 februari 2012

Morgonsim och kramp

Jag var helt vansinnigt trött i morse efter jobbet, men jag tvinga ner mig till Valhalla ändå. Sannolikheten att somna under passet är trots allt begränsad...
Jag kände mig ganska avslappnad och jag tyckte jag fick till den höga armbågen ganska bra, men jag fick ingen direkt fart.
Jag körde 10x50m med 1:15 start vilket kändes helt ok så jag pressade ner tiden till 1:10 och tänkte köra 10 till, men räknade fel och gjorde 11st istället. Nytt rekord i alla fall vilket kändes bra.
Jag körde lite teknik och tänkte sedan köra 5x100m med 2:30 start där jag ville ha alla intervallerna under 2min, men det gick dessvärre inte. De första 2 intervallerna klarade jag, men sen blev jag påkörd av en idiot vid intervall 3 och intervall 4, 5 orkade jag helt enkelt inte.

Jag tänkte avsluta med lite ben men fick sån fruktansvärd kramp i vaden att jag var tvungen att avbryta. Jag tycker jag har börjat få kramp allt mer ofta vilket jag antar har med kosten att göra. Jag beställde lite ZMA idag som jag ska testa i en månad så får vi se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar