onsdag 29 februari 2012

Spinning med filmtema.

Då är det andra spinningpasset på Life avklarat. En mycket stor fördel med Life är att lokalen är öppen så man kan komma dit tidigare och spinna själv tills passet börjar. Antagligen tycker folk att man är en idiot som sitter med en MP3:a och kör hårda intervaller innan passet ens har börjat, men det skiter jag i.

Jag förstår mig inte riktigt på folk som kommer till spinning med vct-byxor eller vanliga mjukisar. Vad tänker de med? På de här två passen har jag nog sett de konstigaste träningskläder någonsin. Hälften har tröjor/toppar av bomull, många har långbyxor (inte tights) och vissa har stickade tröjor och annat skit. Skumt.
Det visade sig att det var en temakväll och temat var film. Av alla miljoner filmer som producerats så kan man verkligen ifrågasätta valet av viss musik...
Eller vad sägs om denna klassiska spinninglåt?
Ja, vad ska man säga.... Men jag blev trött i alla fall och det blev ett hyfsat cykelpass på 90min.

Nu ligger jag i soffan med min slitna kropp och kollar på Sveriges Mästerkock.
Det är väl tveksamt att min kvällsmat hade kvalat in, men det var snabbt och enkelt i alla fall.
Kvarg med frusna bär helt enkelt. Yum, yum

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar