tisdag 27 december 2011

Snabbsim!

Yes! Idag klarade jag simma 100m på under 2min för första gången. Sjukt bra.
Det känns mycket bättre med benen nu och ibland tycker jag det kan kännas som att jag nästan ligger uppe på
vattnet och paddlar på. Gött. Det får bli en träff med Oscar snart så han får se vad som behöver jobbas på.

200m insim
5x100m 2:30 start
5x100m 2:30 start
5x50m 1:30 start voltvändning
5:50m 1:15 start.
300m teknik/avbad

Jag körde lite voltvändningar idag, men herregud vad dåligt det gick. Att det ska vara så svårt....

1 kommentar:

  1. En sak jag gjorde bra innan jag sprang en mara är att jag fick dig att springa den med mig.
    Visst vi fungerade inte just då som par men vi är ju vänner och vi är unga och vem vet vad som händer i framtiden.
    Nu är det hööööög tid för mig att sova. Klockan ringer tidigt imorgon eller ja idag..
    Kram kram

    SvaraRadera