söndag 4 december 2011

Morgonfys.

Det blev ett snabbpass innan jobbet idag med fokus på Harres test. Vikten börjar stabiliseras efter den skånska dekadensen och jag har tappat 1,7kg sen i fredags vilket känns skönt.
Jag började med hopprep som uppvärmning. Vaderna kändes starka och mitt vänstra underben gjorde inte ont som det gjort tidigare.
Jag körde en hel del rullningar om kändes helt ok och sen provade jag en "virtuell" bana som kändes skitdålig men som ändå gick på 14 sekunder.
Efter rullningarna gick jag ut i hallen och körde med linan och det kändes helt ok. Jag provade lite olika varianter på att krypa under vilket kändes ganska smidigt. Jag provade även att hoppa både med höger och vänster ben vilket kändes ganska likvärdigt.
Skönt med ett bra harrespass som höjer självförtroendet lite.
Nu borde det gå vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar