tisdag 6 december 2011

100mil!!!

Det blev ett hårt brickpass inomhus ikväll. Spinning och löpband.
Spinningen blev ändrad till 50min RPM, men instruktören lyfte verkligen passet så det blev jävligt tungt.
Benen var ganska trötta när jag gick på bandet, men jag tvingade upp mig i 10,5km/h och malde på. Första 2km gick tungt, men sen släppte det och pulsen sjönk lite.
Det bästa med dagens pass var dock att det innebar att jag sprungit 100 mil i år. Jäkligt gött!
Förra året så sprang jag 75 mil och i år +100. En bra ökning. Nästa år hoppas jag på 150.
Notera de blixsnabba stegen. Dock får det min fot att se ut som den är en halvmeter lång, men det får man leva med.
Barfotalöpningen har påverkat mitt steg en hel del och jag tycker jag springer lite lättare och med kortare steg nu. Bra.

Jag fick min snygga TSM-tröja idag också. Lite tight över armarna, men jag börjar vänja mig vid det problemet... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar